lauantai 9. maaliskuuta 2013

Heipparallaa

Bloggaaminen on minulle suhteellisen uusi asia, olen aikaisemmin ainoastaan harrastanut muiden kivojen käsityöaiheisten blogien seuraamista, mutta nyt päätin vihdoin ja viimein perustaa myös oman blogin. Alkuun pääseminen on aina vähän hankalaa, mutta kaipa se tästä lähtee sujumaan.

Tarkoituksena on siis esitellä omia valmistuneita töitä, niitä syntyy lähinnä virkkaamalla ja neulomalla. Lisäksi aijon hakea tämän blogin kautta inspiraatiota kokeilla myös uusia juttuja. Minulla on aina monta rautaa tulessa, mutta yleensä vain yksi työ kerrallaan pääsee puikoille/koukulle, johtuen lähinnä siitä että tuo parempi osapuoli ei varmaan kauhean hyvällä katselisi jos minulla olisi viisi työtä yhtaikaa käynnissä, nyt jo välillä sohvalla lojuvat lankakerät ja puikot aiheuttavat hänelle välillä harmaita hiuksia :) Kuitenkin mielessä pyörii yleensä vähintään kaksi seuraavaa työtä, joita haluan toteuttaa ja isompia projekteja tehdessä seuraava työ ehtii kyllä ainakin pariin kertaan muuttua kun löydän aina vain kivempia juttuja, joita tehdä.

Neulomista olen harrastanut noin ensimmäiseltä luokalta asti, tosin pitkiäkin taukoja on ollut jolloin en ole tehnyt mitään, mutta sitten taas jostain aina se puikkokuume iskee ja jatkuu yleensä kovana varsin kauan. Virkkaaminen on minulle suhteellisen uusi juttu verrattuna neulomiseen, sitä olen harrastanut vasta noin 5 vuotta. Opettelin itse neulelehtien ja kirjojen avulla virkkaamaan kun totesin että maailmassa on ihan liikaa kaikkia ihania virkattuja juttuja joita pitää päästä toteuttamaan. Ja nykyään pidän ehkä jopa enemmän virkkauksesta kuin neulomisesta..

Töitä valmistuu laidasta laitaan, sukista amigurumeihin ja niitä tulen tässä bogissa esittelemään, lopuksi vielä kuva yhdestä enimmäisistä amigurumeistani.
                   
                                                                 SAY HELLO TO HELLO KITTY!



P.s parempi osapuoli kävi juuri äsken selän takana kurkkimassa että mitä puuhailen ja kun pistin äkkiä ikkunan alas, niin hän ihmetteli että mitä oikein touhuan ja kun pyysin häntä katsomaan, niin hän totesi ettei viitsi koska katselen kuulemma kuitenkin vain jotain lankajuttuja..:D 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti